Tento eshop používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto eshopu s tým súhlasíte.

Doprava a platba

DOPRAVA

Štandardná doba doručenia tovaru sa pohybuje medzi 7-10 pracovnými dňami od prijatia objednávky. Pre urýchlenie dodania posielame všetky zásielky prostredníctvom kuriérnej služby GLS Slovakia. O odoslaní vašej objednávky budete informovaní e-mailom. Výnimočne sa doručenie objednávky môže oneskoriť o 2-3 dni. Táto výnimočná situácia môže nastať na základe nepredvídateľných okolností u dodávateľa v EU (prírodné katastrofy, štátne sviatky apod.). Za oneskorenie doručenia tohoto typu nepreberáme zodpovednosť. V prípade akýchkoľvek otázok nám napíšte na email: podpora@coopydoo.com

CENNÍK DOPRAVY A DOBIERKY 

OBJEDNÁVKA – NÁKUP v hodnote

Doprava

Dobierka

Nákup do 50,- EUR

4,50 EUR

0,75 EUR

Nákup nad 50,- EUR

ZADARMO

0,75 EUR

 

Metódy platby

Nakúpiť u nás môžete pomocou väčšiny typov platby:

* Platba kartou (VISA, MasterCard)

* Platba pri prevode z účtu

* PayPal / Gopay

* Dobierka (hotovosť, kartou)


Pri každom nákupe nad 50 EUR získavate dopravu zadarmo. Pri všetkých ostatných nákupoch je doprava spoplatňované vo výške 4,50 EUR a dobierka má samostatnú sadzbu 0,75 EUR kvôli zavedeniu platby u dopravcu.

 

SPÔSOB DOPRAVY – GLS Slovakia

Všetky zásielky posielame prostredníctvom kuriérnej služby GLS Slovakia. Zásielka vám bude doručená do 48 hodín od podania. O odoslaní tovaru budete informovaný e-mailom. Je však nutné vyplniť ako doručovaciu adresu presne tú adresu, na ktorej budete zastihnuteľný v priebehu dňa medzi 8.00-18.00 hodinou. V prípade, že týmto miestom je vaše zamestnanie, je nutné uviesť okrem vášho mena aj názov firmy.

Čo robiť, keď zásielka nepríde?

Nedorazí ak Vám balíček včas, nezúfajte. Ešte raz si prekontrolujte, že ste od nás dostali e-mail o odoslaní tovaru. Po ňom by Vaša zásielka mala doraziť najneskôr do 2 dní. Ak ste od nás e-mail nedostali, kontaktujte nás na emailovej adrese podpora@coopydoo.com. Mohlo dôjsť k technickej chybe, ktorú obratom vyriešime. Dopravca skladuje nedoručenej zásielky po dobu max. 5 dní. Berte tiež na vedomie, že sa balík môže oneskoriť kvôli štátnym sviatkom.

Vašu odoslanú objednávku môžete sledovať online na webových stránkach nášho dopravcu spoločnosti GLS Slovakia https://gls-group.eu/SK/sk/home

Prevzatie zásielky:

Vyzerá ak zásielka akokoľvek poškodená alebo poničená, odmietnite ju prevziať! Neváhajte informovať dopravcu o vzniknutom stave, ale aj nás na podpora@coopydoo.com. Všetko vyriešime čo najrýchlejšie to bude možné. Vždy si tiež prekontrolujte obsah zásielky hneď v deň, kedy ju prevezmete.


Ako vrátiť, reklamovať alebo vymeniť tovar:

K vrátenému tovaru vždy priložte vytlačenú faktúru, ktorú nájdete vo formáte pdf v prílohe nášho emailu. Tento dokument potvrdí, že ste vrátený tovar zakúpili u nás, a zároveň nám uľahčíte jeho identifikáciu. Napíšte nám tiež, Vašu požiadavku a uveďte, či si prajete tovar vrátiť alebo vymeniť.

Podrobnejšie intormácie o výmene, vrátení, či reklamácii nájdete v obchodných podmienkach.

Vrátený tovar alebo tovar na výmenu zasielajte na adresu:


GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o.
Coopydoo, s.r.o.
Lieskovská cesta 13
960 01 Zvolen

Informujeme, že neprijímame žiadne zásielky zasielané s dobierkou.

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy v lehote štrnástich (14) dní! Lehota plynie odo dňa prevzatia tovaru!